Všeobecné podmínky:
O prodeji zboží prostřednictvím internetové stránky www.design-biokrby.cz (dále jen internetový obchod)
(dále jen „ Podmínky “)
Operátor
Provozovatelem internetového obchodu je společnost:
Biokamin EU sro
Panonská cesta 34
851 04 Bratislava
REGON : 44 507 445
Číslo NIP SK2022730270
zapsaná v Obchodním rejstříku Okresního soudu Bratislava I, oddíl Sro, č.j. 55614/B
Tel.: 00421 905 619 808
e-mailem : info@biokamin-eu.com
webová stránka : www.design-biokrby.cz
Banka:
(dále jen prodávající )
- Úvodní ustanovení
1.1. Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi prodávajícím a fyzickou nebo právnickou osobou, která nakupuje zboží prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. (dále jen kupující)
1.2. Práva a povinnosti v těchto obchodních podmínkách neuvedené se řídí ustanoveními zákona č.j. 513/1991 Sb. Obchodního zákoníku ve znění pozdějších předpisů
- Způsob uzavření smlouvy
2.1. Kupující si vybere zboží prostřednictvím Internetového obchodu, který jeho vložením do košíku, vyplněním údajů potřebných k registraci a následným odesláním Prodávajícímu vytvoří objednávku. V případě, že kupující z technických nebo jiných důvodů nemá přístup do Internetového obchodu, může objednávku zaslat elektronickými prostředky (e-mailem) na adresu info@biokamin-eu.com s přesnou specifikací zboží, jeho množství a kontaktní údaje.
2.2. Objednávka Kupujícího se považuje za návrh na uzavření smlouvy.
2.3. Kupující je oprávněn objednávku zrušit, změnit nebo doplnit do 24 hodin ode dne jejího odeslání. Kupující by měl telefonicky informovat prodávajícího o každé změně provedené v objednávce a následně zaslat protokol e-mailem na adresu: info@biokamin-eu.com
2.4. Kupující odesláním objednávky souhlasí se zpracováním svých osobních údajů za účelem plnění práv a povinností ze smlouvy a poskytování informací o produktech a službách prodávajícího.
2.5. Prodávající bez zbytečného odkladu po přijetí objednávky od kupujícího zašle kupujícímu potvrzení objednávky.
2.6. Potvrzení objednávky lze zaslat e-mailem, poštou, faxem nebo telefonicky dle uvážení Prodávajícího. Odesláním potvrzení objednávky se může rozumět i telefonické spojení mezi Kupujícím a Prodávajícím, ve kterém Prodávající informuje Kupujícího o přijetí objednávky.
2.7. Po odeslání potvrzení objednávky se kupní smlouva považuje za uzavřenou.
2.8. V případě, že některá část objednávky bude nesprávná nebo neúplná, bude prodávající informovat kupujícího o potřebě změny nebo doplnění objednávky. Po dokončení objednávky obdrží Kupující potvrzení objednávky.
2.9. Pokud kupující neopraví vady v objednávce do 7 dnů ode dne oznámení ze strany prodávajícího, bude jeho objednávka považována za neopodstatněnou a nebude vyřízena.
2.10. V případě, že prodávající nemůže dodat objednané zboží dle objednávky, bude o této skutečnosti neprodleně informovat kupujícího.
2.11. Prodávající má právo zrušit objednávku, pokud si zákazník v minulosti neplnil své závazky vůči prodávajícímu.
2.12. Má-li kupující při nákupu platné evidenční číslo, vztah prodávajícího na ustanovení Obchodního zákoníku.
- Kupní cena
3.1 Smluvní strany se dohodly, že Kupující kupuje zboží od Prodávajícího za cenu uvedenou v Internetovém obchodě a v objednávce a v době odeslání objednávky Prodávajícímu.
3.2. Pokud si kupující nepřevezme zboží v provozu prodávajícího, je kupující povinen uhradit kromě nákladů na koupi i náklady na dopravu.
3.3. Možnosti dopravy, jakož i ceník každé dopravy je dostupný na stránce Internetového obchodu při vytváření objednávky v sekci Košík. V případě, že náklady na dopravu nejsou uvedeny, mohou být na požádání vyčísleny a zaslány Kupujícímu.
3.4. Pokud Kupující odešle objednávku s uvedeným způsobem dopravy: „Náklady na dopravu budou vyčísleny dodatečně“, Prodávající bez zbytečného odkladu zašle kalkulaci nákladů na dopravu dle požadavku Kupujícího. Kupující má 7 dní na akceptování nákladů na dopravu.
3.4.1. Pokud Kupující neakceptuje náklady na dopravu nebo se k této věci nevyjádří do 7 dnů, jeho objednávka nebude považována za neopodstatněnou a nebude vyřízena.
3.5. Kupující má na výběr 3 způsoby dopravy související s úhradou kupní ceny a nákladů na dopravu: osobní odběr, dobírka, platba předem na účet.
3.5.1. Zvolí-li si kupující osobní odběr, zaplatí za zboží na dobírku u prodávajícího.
3.5.2. Pokud si kupující zvolí zásilku na dobírku, zaplatí za zboží spolu s náklady na dopravu přímo kurýrovi při převzetí zboží.
3.5.3. Zvolí-li kupující platbu předem na účet, je povinen uhradit kupní cenu spolu s náklady na dopravu po obdržení informace od prodávajícího, nejpozději však v den odeslání. V opačném případě nebude zboží expedováno, čímž se zpozdí realizace objednávky.
3.5.3.1. Platbu předem na účet lze realizovat přes PayPal nebo platební kartou pomocí služby Cardpay.
3.5.3.1.1. Služba Cardpay je poskytována prostřednictvím virtuálního terminálu Tarta Banky, proto může Kupující platit kartami VISA, VISA ELECTRON, MASTERCARD, MAESTRO nebo Diners Club International®.
3.5.3.1.2. Kupující uhradí zálohovou platbu na účet prostřednictvím Cardpay na virtuálním terminálu Tatra Banky, ihned po odeslání objednávky v Internetovém obchodě Prodávajícího nebo později na účet uvedený ve zprávě přijaté v souvislosti s objednávkou. k dispozici na rohu Kupujícího v internetovém obchodě, nejpozději však při expedici, jinak nebude zboží Kupujícímu odesláno, čímž dojde ke zpoždění vyřízení objednávky.
3.6. Kupující je povinen řádně a včas zaplatit kupní cenu a náklady na dopravu. Závazek kupujícího zaplatit kupní cenu za zboží spolu s náklady na dopravu se považuje za splněný okamžikem připsání platby na účet prodávajícího, tzn. připsáním peněžních prostředků na bankovní účet nebo po platbě v hotovosti. Nesplní-li kupující své peněžní závazky ze smlouvy včas, je prodávající oprávněn požadovat od kupujícího úhradu nákladů spojených s prodlením a zaplacení smluvní pokuty ve výši 0,05 % za každý den prodlení.
3.7. Na prodávajícího se vztahuje výhrada vlastnického práva ve smyslu §445 Obchodního zákoníku, avšak vlastnické právo k předmětu smlouvy nabude kupující až zaplacením celé kupní ceny za zboží.
3.8. Faktura, která je zároveň nákladním listem, bude kupujícímu doručena spolu s předmětem smlouvy.
- Dodání zboží
4.1 Prodávající se zavazuje dodat kupujícímu zboží v termínu uvedeném u každého zboží v Internetovém obchodě. Dodací lhůta začíná běžet následující den po potvrzení objednávky Prodávajícím.
4.2. V případě zvolení „osobního odběru“ je Kupující povinen dohodnout si s Prodávajícím datum a čas převzetí zboží.
4.3. Odpovědnost za škodu na zboží přechází na kupujícího, pokud prodávající předá zboží dopravci tak, aby bylo zboží doručeno na místo určené kupujícím.
4.4. Kupující je povinen převzít zásilku včas. Kupující by měl při převzetí zboží zkontrolovat stav obalu, pásků nebo zabezpečení a případné poškození obalu ihned nahlásit kurýrovi. Dále by měl zkontrolovat, zda obsah balíku odpovídá objednávce (množství a vzhled zboží) a zda je zboží bez vad. Pokud dodané zboží neodpovídá objednávce nebo kupující zpozoruje zjevné vady zboží, je povinen tuto skutečnost oznámit písemně na nákladním listu.
4.5. V případě, že si kupující zboží nepřevezme, doba vyřízení objednávky se prodlouží, a proto je prodávající oprávněn požadovat od kupujícího úhradu nákladů spojených s prodlením a zaplacení smluvní pokuty ve výši 0,05% za každý započatý den. zpoždění.
- Záruka, vady, reklamace
5.1. Není-li poškození nebo částečná vada zboží viditelná při převzetí, je kupující povinen o této skutečnosti informovat prodávajícího bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 10 dnů ode dne doručení zboží prodávajícímu. Prodávající a zástupce dodavatele sepíší škodní protokol. Po obdržení protokolu Prodávající rozhodne o způsobu odstranění vady zboží a o svém rozhodnutí informuje Kupujícího.
5.2. Prodávající poskytuje záruku na zboží po dobu dvaceti čtyř (24) měsíců. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží Kupujícím. Záruční doba se neúčtuje ode dne převzetí reklamovaného zboží Prodávajícím do dne vyřízení reklamace a informování Kupujícího o jejím výsledku.
5.3. Záruka se nevztahuje na vady zboží, které vznikly jeho používáním v rozporu s účelem použití nebo v rozporu se zásadami uvedenými v návodu. Záruka se také nevztahuje na mechanické poškození způsobené vystavením zboží slunečnímu nebo elektromagnetickému záření, jakož i na mechanické nebo jiné nežádoucí zásahy do zboží.
5.4. U zboží prodávaného pro určitou vadu za nižší cenu je záruční doba čtyřiadvacet (24) měsíců, záruka kromě bodu 5.3 se také nevztahuje na vady, pro které byla cena zboží snížena. Informaci o této vadě by měla obsahovat kupní smlouva.
5.5. Pokud oprava vadného zboží nebo jeho výměna za stejné zboží není možná, může prodávající odstoupit od smlouvy vystavením opravné faktury kupujícímu ve výši aktuální ceny zboží v den uznání reklamace. . Aktuální cenou zboží se rozumí cena zboží v den přijetí reklamace nebo cena zboží s technickými parametry srovnatelnými s inzerovaným zbožím. Prodávající je oprávněn vybrat si zboží se srovnatelnými technickými parametry a proti tomuto rozhodnutí se nelze odvolat.
5.6. Pokud prodávající neopraví reklamované zboží v záruční době do 30 dnů, považuje se toto zboží za neopravitelné a kupující má právo na jeho výměnu za nové stejné zboží nebo na vystavení opravné faktury dle bodu 5.7.
5.7. Dojde-li k výměně vadného zboží za nové, záruční doba začíná běžet dnem převzetí nového zboží. K novému výrobku bude vystaven i nový záruční list.
5.8. Pokud Prodávající rozhodne, že reklamované zboží nemá vady nebo nesplňuje podmínky reklamace, reklamace se považuje za neopodstatněnou a reklamované zboží bude vráceno Kupujícímu.
5.8.1. Pokud bude reklamace uplatněna během prvních 12 měsíců ode dne zakoupení zboží zamítnuta, přiloží k rozhodnutí o reklamaci na náklady Prodávajícího i odborný posudek.
5.8.2. Pokud bude reklamace uplatněna po lhůtě 12 měsíců ode dne zakoupení zboží zamítnuta, Prodávající v rozhodnutí o reklamaci uvede osobu, které je možné zaslat zboží na expertizu. Náklady na expertizu, které vzniknou kupujícímu, uhradí prodávající, pokud kupující předloží příslušnou dokumentaci.
5.8.3.
Pokud si zákazník (dále jen „zákazník“) nevyzvedne produkt po provedení služby nebo po posouzení reklamace (dále jen „služby údržby“) do 8 (řekněme: osmi) dnů od uplynutí stanovené doby poskytování služby v reklamačním protokolu nebo v případě nevyzvednutí předmětu služby (dále jen "produkt") objednatelem do 8 (řekněme: osmi) dnů od odstoupení jedné ze smluvních stran od smlouvy. , má zhotovitel nárok na smluvní pokutu ve výši 3,00 EUR za každý další den prodlení, přičemž smluvní pokutou je náhrada nákladů zhotovitele souvisejících se skladováním a údržbou produktu. Oznámení o provedení a ukončení služby bude zákazníkovi poskytnuto osobně, telefonicky, SMS nebo e-mailem. Pokud si zákazník po odstoupení od smlouvy jednou ze smluvních stran nebo jinak v souladu s těmito VOP nevyzvedne produkt po provedení služby nebo do 3 (řekněme: tří) měsíců ode dne, kdy byl povinen převzetím produktu má zhotovitel právo produkt prodat. Zhotovitel předem informuje objednatele o záměru prodat produkt, přičemž za oznámení se považuje i poskytnutí těchto VOP. V případě prodeje zboží zhotovitel zaplatí objednateli výtěžek z prodeje zboží po odečtení ceny služby, smluvní pokutu ve výši 3,00 € za každý den prodlení s převzetím do dne prodeje, náklady na prodej Produktu, pokud si zákazník uplatní právo na výtěžek z prodeje Produktu Dodavatele. Je-li výše smluvní pokuty kumulativní a přesahuje tržní cenu zboží,
5.9. Záruka na baterii je 6 měsíců, pokud je kryta na 3-5 let nebo počet cyklů v závislosti na modelu
- Odstoupení od smlouvy
6.1. Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí zboží. Pokud si kupující objednal zboží, které bylo připraveno na individuální objednávku dle specifikací a doporučení kupujícího, nemůže odstoupit od smlouvy.
6.2. Odstoupí-li kupující od smlouvy, je povinen doručit zboží na vlastní náklady do provozovny prodávajícího, neporušené, kompletní, bez známek používání, v originálním zapečetěném obalu. Zároveň musí prodávajícímu předložit doklad potvrzující odstoupení od kupní smlouvy podepsaný kupujícím.
6.3. Prodávající po zkontrolování zboží vrátí zaplacenou částku za zboží, která je uvedena v objednávce, nejpozději do 15 dnů ode dne doručení zboží.
6.4. Prodávající není oprávněn dodat zboží a odstoupit od smlouvy, pokud se zboží mezitím prodá.
- Závěrečná ustanovení
7.1. Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti dnem jejich umístění na stránce Internetového obchodu.
7.2. Prodávající neodpovídá za ušlý zisk, zmeškané příležitosti ani jiné přímé či nepřímé ztráty vyplývající z nevyřízení objednávky nebo jakýmkoli jiným způsobem.
7.3. Prodávající si vyhrazuje právo měnit a doplňovat tyto obchodní podmínky dle vlastního uvážení, tzn. j. měnit, mazat a/nebo upravovat celé nebo část těchto obchodních podmínek bez dalšího upozornění, přičemž objednávky budou zpracovány na základě podmínek ode dne Kupující odešle objednávku Prodávajícímu.
- Zásady ochrany osobních údajů
Kdo je správcem vašich osobních údajů? Biokamin EU sro, Panonská cesta 34, 851 04 Bratislava, IČO: 44 507 445, IČDPH: SK2022730270, zapsaná v obchodním rejstříku Okresního soudu Bratislava I., odd. sro, vl.č. 55614 / B Proč zpracováváme Vaše osobní údaje? Vaše osobní údaje zpracováváme z následujících důvodů: • Nákup zboží a služeb: Vaše osobní údaje zpracováváme především pro řádné vybavení a vybavení Vaší
objednávky. Pokud se vyskytnou problémy, vaše informace nám řeknou, koho můžeme kontaktovat. • Zákaznický servis: pokud nás kontaktujete s otázkou/problémem, potřebujeme zpracovat vaše údaje k zodpovězení/řešení. V některých případech mohou být osobní údaje předány i třetí straně (např. přepravce zboží). • Uživatelský účet: díky osobním údajům, které nám poskytnete ve svém uživatelském profilu, budete mít přístup k množství užitečných funkcí (např. uvedete-li své telefonní číslo, jednoduše vás budeme informovat, když vám bude objednávka doručena). Zadané údaje můžete kdykoli změnit, kromě e-mailové adresy používané pro přístup k vašemu uživatelskému účtu. • Zkvalitnění našich služeb: Díky historii Vašich objednávek a online chování Vám umíme nabídnout vhodnější nabídky na jiné zboží. příslušenství k zakoupeným produktům. Na některých místech zobrazujeme produkty, které jsou přímo pro vás a vyhovují vašim potřebám a zájmům. K optimalizaci prvků na webu i mimo něj (personalizovaná reklama na webech třetích stran) můžeme využít také nástroje pro testování různých variant (tzv. A/B testy), Google Analytics, Facebook Analytics atp. • Vymáhání práv a právních nároků a kontrola orgánů veřejné moci: Vaše osobní údaje můžeme zpracovávat i proto, že je potřebujeme k uplatnění našich práv a právních nároků (např. pokud máte vůči nám nevyrovnanou pohledávku) . Vaše osobní údaje můžeme zpracovávat iz důvodu, že je potřebujeme pro kontroly prováděné orgány veřejné moci a z jiných podobně důležitých důvodů. Jaké osobní údaje zpracováváme? Osobní údaje, které nám poskytnete • Máte-li například při objednávání zboží nebo služeb, potřebujeme od vás údaje, které jsou v procesu objednávky označeny jako povinné (hlavně jméno a příjmení, dodací adresa). Pokud bychom tuto informaci neměli, nebyli bychom schopni zboží řádně dodat. Pro prodej zboží nebo služby navíc potřebujeme Vaši e-mailovou adresu, na kterou Vám zašleme potvrzení objednávky, které je zároveň potvrzením uzavřené kupní smlouvy, jakož i kopie obchodních podmínek a reklamace. postup. • Při objednávání zboží nebo služeb můžete uvést i nepovinné informace. Pomáhají nám lépe a efektivněji plnit uzavřenou smlouvu. Například. po zadání telefonního čísla Vám můžeme zasílat informace o doručení zboží a pod. Údaje nám poskytujete dobrovolně. • Po doručení zboží Vám může přijít e-mail se žádostí o cenovou nabídku na zakoupené zboží. • Pokud našeho zákazníka kontaktujete nebo nám pošlete zprávu, budeme zpracovávat i vaše osobní údaje uvedené v této komunikaci. Osobní údaje, které zpracováváme automaticky • Když navštívíte naši webovou stránku, můžeme o vás shromažďovat určité informace, jako je vaše IP adresa, datum a čas návštěvy naší webové stránky, informace o vašem webovém prohlížeči, operačním systému nebo jazykových nastaveních. Můžeme zpracovávat i informace o vašem chování na naší stránce, tzn. například, jaké odkazy na naší stránce navštívíte a jaké zboží je zobrazeno. Z důvodu Vašeho maximálního soukromí jsou však informace o Vašem chování na stránce anonymní, proto je nemůžeme ani přiřadit ke konkrétnímu uživateli, tedy konkrétní osobě. • Cookies: Ve skutečnosti jde o malý textový soubor, který se vytvoří při návštěvě jakékoli webové stránky. Slouží jako standardní nástroj pro ukládání informací o tom, jak se naše stránka používá. To nám umožňuje odlišit (ale ne identifikovat) jednotlivé uživatele od sebe a přizpůsobit obsah konkrétním preferencím. Soubory cookie jsou důležité. Bez nich by bylo prohlížení webu mnohem náročnější. Kamerové záznamy na našich provozech • Naše kamenné provozy jsou monitorovány kamerovými systémy s online přenosem a záznamem. Na místě máme kamery pro předcházení a vysvětlování možných nezákonných aktivit. Provozovatelem kamerového systému jsme my, společnost Biokamin EU sro, IČ: 44 507 445 Na základě jakého právního důvodu údaje zpracováváme? Plnění a uzavření smlouvy Velkou část vašich osobních údajů potřebujeme k tomu, abychom s vámi mohli uzavřít kupní smlouvu nebo jinou smlouvu na zboží nebo služby,
které si u nás chcete koupit. Při uzavření smlouvy zpracováváme Vaše osobní údaje za účelem řádného doručení zakoupeného zboží nebo řádného poskytnutí zakoupených služeb. Na základě tohoto právního základu zpracováváme zejména fakturační a dodací údaje. Oprávněné zájmy • Vaše osobní údaje používáme také k tomu, abychom vám poskytli relevantní obsah, tedy obsah, který vás zajímá. Na základě oprávněného zájmu takto zpracováváme osobní údaje, které zpracováváme automaticky a cookies. • Ze stejného právního důvodu vám a našim zákazníkům můžeme posílat e-maily a SMS. Zpracování Vašich osobních údajů na tomto právním základě probíhá i při monitorování prováděném kamerami při jednotlivých našich činnostech. S kým sdílíme vaše osobní údaje? V takových případech Vaše osobní údaje předáváme třetím stranám: • Dodání zboží: Vámi zvolený přepravce by Vám nikdy nemohl doručit objednané zboží, pokud bychom jej přesně neinformovali kam a komu má doručit. zboží. Tyto údaje poskytneme přepravci podle toho, jak je vyplníte v objednávce. Takto zasílanými údaji jsou především jméno a příjmení, adresa doručení, telefonní číslo, na kterém Vás může dopravce kontaktovat a v případě, že zboží nebylo zaplaceno předem, i případná částka k úhradě při převzetí zboží. Ve vztahu k osobním údajům, které mu poskytneme, má přepravce právo je zpracovávat pouze za účelem doručení zboží a následně osobní údaje neprodleně vymazat. Jak dlouho uchováváme vaše osobní údaje? V první řadě budeme vaše údaje zpracovávat po celou dobu trvání smluvního vztahu mezi námi. V případě zpracování osobních údajů, na které jste udělili souhlas, budou Vaše osobní údaje zpracovávány zpravidla po dobu 7 let nebo do odvolání souhlasu. Upozorňujeme také, že osobní údaje jsou nezbytné pro řádné poskytování služeb. pro splnění všech našich povinností, bez ohledu na to, zda nám vyplývají ze smlouvy uzavřené mezi námi nebo z obecně platných právních předpisů, musíme váš souhlas zpracovávat po dobu stanovenou příslušnými zákonnými ustanoveními nebo v souladu s nimi (např. ). Vaše kamerové záznamy standardně uchováváme 90 dní. Pokud však dojde v monitorovaném prostoru k zakázanému řízení, můžeme kontaktovat policii a postoupit spisy příslušnému orgánu (policie, soud apod.). V tomto případě se spis po 90 dnech nevymaže, ale z důkazních důvodů jej uchováváme až do konečného skončení případu. Jaká máte práva při zpracování osobních údajů? V souvislosti s vašimi osobními údaji máte zejména právo kdykoli odvolat souhlas se zpracováním osobních údajů, právo na opravu nebo doplnění vašich osobních údajů, právo požadovat omezení jejich zpracování, právo na námitku nebo stížnost proti zpracování vašich osobních údajů, právo na přístup k vašim osobním údajům . , právo požadovat přenos vašich osobních údajů, právo být informován o porušení bezpečnosti vašich osobních údajů a za určitých podmínek právo na vymazání některých osobních údajů, které v souvislosti s vámi zpracováváme (tzv. právo být „k zapomenutí“). Úprava a doplnění • Kontaktovat nás můžete na: info@biokamin-eu.com Oprava • Pokud se domníváte, že osobní údaje, které zpracováváme, jsou nesprávné, můžete nás kontaktovat na: info@biokamin-eu.com Přístup (přenosnost) • Můžete nás požádat o zaslání souhrnu vašich osobních údajů na info@biokamin-eu.com • Dále máte právo na přístup k těmto informacím o vašich osobních údajích: o Jaké jsou účely zpracování vašich osobních údajů o Jaké jsou kategorie dotčených osobních údajů Kdo jsou příjemci Vašich osobních údajů kromě nás? Plánovaný čas, na základě kterých byly údaje zpracovány a neexistuje jiný právní základ pro jejich zpracování o Namítali jste zpracování os. údajů a zjistíte, že z vyhodnocení námitky vyplývá, že v konkrétní situaci Váš zájem převažuje nad naším zájmem o zpracování. tyto osy. údaje o Osobní údaje jsou zpracovávány nezákonně o Povinnost výmazu vyplývá ze zvláštního zákonného ustanovení o Jde os. údaje týkající se dětí mladších 16 let • Své právo můžete uplatnit na: info@biokamin-eu.com Námitka • Některé Vaše osobní údaje zpracováváme na základě našeho
oprávněného zájmu (viz část těchto nařízení nazvaná „Dne, na jakém právním základě údaje zpracováváme“). Pokud existují konkrétní důvody na vaší straně, můžete namítat proti zpracování vašich osobních údajů. Tuto námitku můžete vznést na adrese: info@biokamin-eu.com Omezení zpracování • Pokud (a) namítáte správnost svých osobních údajů, (b) vaše osobní údaje jsou zpracovávány nezákonně, (c) již je nepotřebujeme vaše osobní údaje pro účely zpracování, ale potřebujete je k určení, výkonu nebo obhajobě právních nároků nebo pokud (d) jste namítali proti předchozímu odstavci, máte právo na omezení zpracování vašich osobních údajů. • V tomto případě můžeme zpracovávat Vaše osobní údaje pouze s Vaším souhlasem (kromě uložení nebo zálohování předmětných osobních údajů). Podání stížnosti • Pokud se domníváte, že vaše osobní údaje zpracováváme nezákonně, máte také právo podat stížnost k Úřadu na ochranu osobních údajů. Budeme však rádi, když nejprve s námi vyřešíte chyby. Vždy nás můžete jednoduše kontaktovat na info@biokamin-eu.com Tyto Podmínky ochrany osobních údajů včetně jejich náležitostí jsou platné od 18.12.2020.
- ALTERNATIVNÍ ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÉHO SPORTU
- února 2016 391/2015 Sb. o alternativním řešení spotřebitelských sporů ao změně a doplnění některých zákonů. Účelem tohoto zákona je vytvořit nové možnosti pro spotřebitele, aby svůj spor s prodávajícím vyřešili rychle, efektivně a především s menším nebo formálním nákladem. s minimálními náklady. Jde o to, aby bylo dosaženo odpovídajícího zmírňujícího řešení. dohoda mezi spotřebitelem a prodávajícím za účelem urovnání sporu, která se se souhlasem obou stran svým zněním stává závazným právním základem.
Subjekty práva ARS jsou Úřad pro regulaci odvetných sítí, Úřad pro regulaci elektronických komunikací a poštovních služeb a Slovenská obchodní inspekce. Slovenská obchodní inspekce je navíc reziduální útvar, což znamená, že bude mít pravomoc řešit takové spory a tam, kde není pravomoc jiných orgánů, kromě sporů ze smluv o finančních službách.
- Odstoupení spotřebitele od smlouvy
Kupující - spotřebitel
Jméno a příjmení, titul: ................................ ............ .................................................. ... ............ .............................
Místo bydliště: ..... .......................................... .......................... ........................ ............................................ ...... ..............................
Telefonní číslo: ................ ............................... ....................................... ........... .................................................. ......... .....................
E-mail: ................................. ............. .................................................. ...... ............................................ ......................... ..... .......
Odstupuje od smlouvy s
Prodávajícím: Biokamin EU sro IČ: 44507445
Číslo pro vyzvednutí hotovosti: ............................................. .... .............................................. ..................... ..................
Číslo objednávky: ................................. .............. .................................................. ................................................................. ..
Datum prodej: ............................................... ................................................................. .................. ................................ ...
Označení vráceného zboží:
........... ....................................... ...................... ............................ ................................................. . ...................................... .........
Důvod pro vrácení:
Produkt nefunguje.Nelíbí se mi.Našel jsem / našel jsem levněji
Zboží neodpovídá popisu v tomto bodě:
další důvod:
Kupní cena na vrácení:
bankovním převodem na bankovní účet číslo: IBAN .................... ...................... ...............................................
v hotovosti na adresu prodávajícího ................................... ........... .................................................. ..........
_ ................................................. ..................... ........
Datum a podpis kupujícího - spotřebitele
Máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů. Lhůta k odstoupení od smlouvy uplyne 14 dní po převzetí zboží vy nebo určená třetí osoba, s výjimkou přepravce.
Při uplatnění našeho práva na odstoupení od smlouvy nás informujte o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy jednoznačným prohlášením. K tomuto účelu můžete použít tento vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.
Lhůta pro odstoupení od smlouvy bude zachována nebo před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy odešlete oznámení o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy.
Po odstoupení vám vrátí všechny platby uhrazené v souvislosti s uzavřením smlouvy, zejména kupní cenu včetně nákladů na doručení zboží k vám. To se nevztahuje na dodatečné náklady, pokud jste zvolili jiný druh doručení, například nejlevnější běžný způsob doručení, který nabízíme. Platby budou vráceny bezodkladně, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám bude doručeno oznámení o odstoupení od této smlouvy. Jejich úhrada bude provedena stejným způsobem, jakým kupující platil. Tím není dotčeno právo kupujícího dohodnout se s prodávajícím na jiném způsobu platby, pokud tím kupujícímu nevzniknou další poplatky.
Platba za zakoupené zboží bude uhrazena po obdržení vráceného zboží zpět na naši adresu nebo po předložení dokladu potvrzujícího odeslání zboží zpět, podle toho, co nastane dříve.